Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2015 12:52 - Генерал Лоден в кожа
Автор: exuded Категория: Лични дневници   
Прочетен: 700 Коментари: 0 Гласове:
0



ГЕНЕРАЛ ЛОДЕН В КОЖА

       Генерал Лоден играел ръченица пред камината си вкъщи. Отблясъците от буйния огън хвърляли широка и могъща сянка върху огромната стена - това било тялото му, уголемено, носната кърпичка, която развявал над главата си, приличала на платно на кораб.       Той рипал ръченица, слушал диско и в същото време размишлявал.
      "Дали наистина толкова много ме обичат, или просто ми се умилкват?"
     "Дали народът не може без мен или аз не мога без него?"
     "Толкова много дадох, а нищо не взех. Защо съм толкова добър?"
     "Докато аз наливам основите, други вече си слагат покривите."
     Уморил се, седнал върху тоалетната чиния в банята да почине, заспал, без да иска.
     На другата сутрин, докато закусвал чорба от охлюви и агнешка главичка с чесън, отбелязал вътре в себе си: 
    "Народът ми наистина не може без мен, в това съм сигурен. Време е да вляза в собствената си кожа. Ще разкарам палтото от агнешка вълна и ще остана сам по себе си, вълк единак!"
      И го сторил. Макар и временно.


Тагове:   хумор,   разкази,   сатира,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: exuded
Категория: Лични дневници
Прочетен: 153266
Постинги: 135
Коментари: 17
Гласове: 36
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930