Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2014 15:32 - Публична личност
Автор: exuded Категория: Забавление   
Прочетен: 1289 Коментари: 0 Гласове:
0



  ПУБЛИЧНА ЛИЧНОСТ   - Аз съм публична личност! – изрева по микрофона кандидатът за кмет. – Всичко ми е публично и ясно като длан: и колата ми я знаете, и жената, и децата, и вилата. Всичко е пред очите ви! Нямам какво да крия, всичко с тези две ръце съм... - Окрал! – прекъсна го един от публиката. - ... създал, исках да кажа аз – натърти кандидат-кметът. – Не окрал, а създал. Нищо че има рима, тези думи са различни и имат различен смисъл в моята автономна географска ширина. - Коя ти е географската ширина? – попита друг зевзек от публиката. – Като те гледам, бая си се разширил. - Вижте сега, нямам време да ви провокирам от географска гледна точка – усложни мисълта си бъдещия кмет. – Тук аз само екстрапулирам преюдициално... - Що рече? – запита го една баба от първия ред. – Що рече, ма Пено? – попита отново тя съседката си, като не получи отговор от мастития кандидат. И Пена не й отговори, защото не чу въпроса. - Моята платформа е ясна – здрави семейства, здрави ръце, честни сърца и много, много работа! Ще работим от сутрин до сутрин, за да построим бъдещето си, което ни чака. Ще видите какви чудеса ще направим заедно, ако ме изберете. Речта вървеше гладко като банкова система и всичко може би щеше да приключи успешно, ако известна с лекото си поведение жена, която незнайно защо присъстваше на брифинга, запита: - Имате ли частен дом, господине? - Разбира се, всички го знаете, с ей тия ръце... - Ще гласувам за вас, ако го направите публичен – каза дамата, намигна му и напусна залата, като поклащаше бедрата си. Всички мъже тръгнаха след нея и събранието се разтури.   Кристиян ГЕОРГИЕВ


Тагове:   политика,   избори,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: exuded
Категория: Лични дневници
Прочетен: 153089
Постинги: 135
Коментари: 17
Гласове: 36
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930