Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2016 12:28 - Отговори - хумор
Автор: exuded Категория: Забавление   
Прочетен: 393 Коментари: 0 Гласове:
1



ОТГОВОРИ

 

 

За да разберете напълно това, което не ви казах, трябва да помълчите. Да, дойдох в студиото, за да отговоря на въпросите ви и затова мълчете. Ако остане време, ще зададете и това, което имате като въпроси. Сега чуйте отговорите.

- Отговарям на невярващите. Вярвайте! Не ви остава много, в смисъл нямате много възможности пред себе си. Вярващите ще оцелеят, макар и трудно. Невярващите няма да оцелеят, макар и лесно. Така казано, звучи мракобесно, но какво значи тази дума? Едно нищо.

- Отговарям на богатите. Демокрацията ви предполага. Свободата ви презумира. Само народът ви презира. Изберете демокрацията и свободата, за да бъдете по-богати. Народът оставете на мен.

- Отговарям на бедните. Аз съм един от вас и винаги ще слизам долу да ви видя. Бич е бедността, нищите са обругани. Хубавото е, че с всяка изминала година Националният статистистически институт нищи нищите и те така намаляват. И МВР ги нищи. И ДАНС ги нищи. И Комисията за защита срещу дискриминацията, Комисията за защита на конкуренцията, Агенцията за закрила на детето, че даже и БЧК, където работи жената на Радан, и тя нищи. Не жена му, на Радан съпругата, а БЧК. То нищи. Също. Затова отчитаме намалението като постижение. Така отговорих: като разнищим всичко, няма да има нито нищо, нито нищи.

- Отговарям на пенсионерите. Защо страдате? Не страдайте, когато няма защо. Дали сте толкова много на милата ни татковина, ще дадете още. Колко му е? Вижте ме мен. Раздавам се като тоалетна хартия. Нищичко не остана от мен, страдам, но знам, че  накрая ще очистя нацията.

- Отговарям на младите. Тепърва има да вземате това, което ние сега градим за вас. Така че потърпете. Нашето вчера е вашето утре – толкова за днес. Никак не е малко.

Кажете сега, водещи на предаването, какво искате да знаете повече? Между другото, нека да ви кажа, че времето ми изтича както водите на... Така де, като водите на реките.  Следват часове за реклама, а аз съм главното действащо лице във всяка реклама, що касае дейността на държавата, на неправителствените организации, детските градини, доставките на асфалт, сиреч Агенцията за бежанците в България, в това число и от България, вътрешната и международната сигурност, пенсиите и липсата им, заплатитте и управлението на техния недостиг; това, което имаме като футбол, волейбол и лека атлетика, художествената гимнастика отчасти, както и разбира се, тежкоатлетите, тежката промишленост и свързаната с тях ядрена енергетика, чиято дейност газифицирам, координирам, лично направлявам като един хъб балкански и... Не, не настоявайте, не мога да остана. Няма проблем, ще се допринеса отново в това студио подир време. Не ме берете като грижа.



Тагове:   хумор,   сатира,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: exuded
Категория: Лични дневници
Прочетен: 152584
Постинги: 135
Коментари: 17
Гласове: 35
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031